۴ پاسخ

دختر منم اینجور بود داشت دندونش درمیومد

اره سرما خورده...بده

نه 37.5 تب خفیفه تازه

37/5تب میشه

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۱۰ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان ماری مامان ماری ۱۰ ماهگی