ببر دمتر ازمایش بده ممکنه هیچی نباشه ممکنه انگل باشه یا میکروب مهده حتما پیگیر باش یا رفلاکس
وااا خب ببر دکتر بچه رو . چهارتا شربت میده دیگه خوب میشه .
پسر منم یکسره دلپیچه داشت اول سونو نوشت . بردم گفت چیزی نیست فقط غددش یکم متورم شده . اونم قرص داد و شربت فاموتیدبن خوب شد دیگه
پسر منم همینه انگاری نفخ میکنه من دیگه طاقت ندارم هفته دیگه نوبت گرفتم ببرم دکتر گوارش چون خیلی بی تابی میکنه موقع درد
پسرمنم همینطوره
احتمالا غذا رو زود زود نمیخوره ؟؟؟
وای پسر منم چندروزه میگه دلم درد میکنه!
دیروز چای نبات دادم حالا ساکت شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.