۶ پاسخ

۴ماه تموم کرد ۶ کیلو
خیلی ریزه اس

منم کمکی ببلاک میدم خیلی راضیم

وزن گل دخترت چقدره عزیزم

گاهی هم درس میکنم یکم میخوره چشماش باز میکنه میبنه شیشه شیر پس میزنه مجبورم بندازم
یعنی کل قوطی شیر رو نمیخوره بیشترشو ک درس میکنم نمیخوره میندازم

ببلاک شیر خشک خیلی خوبیه.....گوارش رو اذیت نمیکنه وزندهی خوبی هم داره، چند وقته داری میدی؟

چند سی سی میدی هر دفعه؟

سوال های مرتبط