سلام مامان حامی تبریک میگم
من روز ۱۲ انتقال هستم هر از گاهی زیر دلم تیر میکشه
شما علایم داشتین که مثبت شدید؟
سلام خانم ها من از دیشب لکه بینی دارم و سمت چپ کشاله رانم باد گرفته اصلا درد میکنه ناجور چکار کنم
وای منم شکمم بزرگشده به ۴ماهه میخوره یبوست هم ندارم
شربت انجیر بدون برگ سنا بگیر بخور یه قاشق
منم شکمم اومده بود جلو ولی الان اوکی شده طبیعیه شنیدم بخاطر جا باز کردن نینیه
انجیر زیتون بخور
منم شکمم ورم میکنه سفت میشه یبوست داشتم رفع شد بعضی موقع ها نفخ میکنم
اوایل طبیعیه نفخ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.