۸ پاسخ

عزیزم بیمارستان حتما برو اگه زود باشه خودشون میگن برو مثلا سه ساعت بعد بیا آخه خواهرم همش میگفت زوده و زمانی که رفت بیمارستان گفتن باید سریع لباس بپوشی و بری اتاق زایمان بچه داره به دنیا میاد

بهترین کار پیاده روی و سطح شیب دار هست فقط خیلی دیر بیمارستان نری چون بدنها با هم فرق میکنه

عزیزم
اگه دردات بهم نزدیک شد برو بیمارستان
و اونجا مدام دوش آب گرم بگیر یا اگه دوش نداشتن بشین رو توالت فرنگی و آب گرم بگیر
و حتما تا میتونی زمانی که درد نداری ورزش کن

دهانه دحمت باز نشه بری با انگشت برات باز میکنن زخم دهانه رحم میگیری خدای نکرده
دوش اب گرم بگیر بگو ماساژ بدن کمرتو

نرو بیمارستان اذیتت میکنن دردت بکش تو خونه

من درد هام ظهر شروع شد شب ساعت ۱۱ بدنیا اومد

اگر مرتب درد میگیره و ول می‌کنه بهتره بری بیمارستان تا خونه زایمان نکردی

تا فردا تو بغلته انشاالله

سوال های مرتبط