۴ پاسخ

منم اینجوریممم

وای خیلی بده اینجوری اصلا نمیتونم تکون بخورم باهاش
عزیزم میگم چیه این انقباض؟

ی وقتایی خود بچه است
ی‌وقتایی هم انقباض های بریکستونه
منم از ۲۵ هفته دارم

آره عزیزم منم اینجوری میشم

سوال های مرتبط