۱۱ پاسخ

پسر من ۲۳۰۰ بود به دنیا اومد تا حدودا ۲ ماه دو صفر می‌پوشید

صفربایدبگیری پسرمن 3400به دنیااومدسایزیک براش اندازه بود کمی هم بزرگ

اره اوکی اما سایز 1هم بگیر

عزیزم دختر من به دنیا اومد ۲/۹۰۰ بود
سایز صفر براش بزرگ بود ولی خب برای بعضیام اندازه‌س، بستگی به فرم بدنش و جثه‌ش داره

نه صفر حتما بگیر دوصفر خیلی کوچیکه

ن صفر خوبه

نه همون صفر

صفر بگیر دو صفر برای نوزادای زیر۲۵۰۰کیلوعه

من بچم دو 600 بود سایز صفر بعضی تیکه هاش بزرگش بود

چرا ۳۶ هفته تمام ؟ ختم بارداری داده برات ؟؟

عذرمیخوام ۳۷ هفته تمام

سوال های مرتبط

مامان گندم💫🐞🫀 مامان گندم💫🐞🫀 روزهای ابتدایی تولد