پسر من ۲۳۰۰ بود به دنیا اومد تا حدودا ۲ ماه دو صفر میپوشید
صفربایدبگیری پسرمن 3400به دنیااومدسایزیک براش اندازه بود کمی هم بزرگ
اره اوکی اما سایز 1هم بگیر
عزیزم دختر من به دنیا اومد ۲/۹۰۰ بود
سایز صفر براش بزرگ بود ولی خب برای بعضیام اندازهس، بستگی به فرم بدنش و جثهش داره
نه صفر حتما بگیر دوصفر خیلی کوچیکه
ن صفر خوبه
نه همون صفر
صفر بگیر دو صفر برای نوزادای زیر۲۵۰۰کیلوعه
من بچم دو 600 بود سایز صفر بعضی تیکه هاش بزرگش بود
چرا ۳۶ هفته تمام ؟ ختم بارداری داده برات ؟؟
عذرمیخوام ۳۷ هفته تمام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.