اولشه
حالا همه شبیه هم نیستن
مثلا من خودم سر بچه ی اولم علائم نداشتم
از من که دیر شروع شد ولی دو هفته ست دارم میمیرم دیگه انشاالله از شما سخت نباشه
عزیزم من هم ولایت شمام ولی ساکن ساوه منم هنوز ک هنوزه علائم ندارم جز گر گفتگی و یکی دوبار بدم از بو غذا اومده
تازه اولشه من با اینکه ۸ هفته هستم جونم در اومده نمیتونم چیزی بخورم آشپزی ک اصن هرچی میخورم بالا میارممم😂ایشالله ک تو بد ویار نباشی سخت نگذره گلم
تازه اولشی عزیزم صبرکن😂
فعلا چی شده عزیزم ماه اول بارداری میاد سراغت بدم میاد این حالت تهوع وسوزمعده پدرادمو درمیاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.