ماه اول بارداریم چرا تهوع یا ویار ندارم

۶ پاسخ

اولشه
حالا همه شبیه هم نیستن
مثلا من خودم سر بچه ی اولم علائم نداشتم

از من که دیر شروع شد ولی دو هفته ست دارم میمیرم دیگه انشاالله از شما سخت نباشه

عزیزم من هم ولایت شمام ولی ساکن ساوه منم هنوز ک هنوزه علائم ندارم جز گر گفتگی و یکی دوبار بدم از بو غذا اومده

تازه اولشه من با اینکه ۸ هفته هستم جونم در اومده نمیتونم چیزی بخورم آشپزی ک اصن هرچی میخورم بالا میارممم😂ایشالله ک تو بد ویار نباشی سخت نگذره گلم

تازه اولشی عزیزم صبرکن😂

فعلا چی شده عزیزم ماه اول بارداری میاد سراغت بدم میاد این حالت تهوع وسوزمعده پدرادمو درمیاره

سوال های مرتبط

مامان سوپرایزه مامان سوپرایزه روزهای ابتدایی تولد
مامان باران مامان باران هفته دوازدهم بارداری
مامان 🐣بانی 🐣 شاهان مامان 🐣بانی 🐣 شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نفسیییییی
عششششقم مامان نفسیییییی عششششقم هفته چهاردهم بارداری