۷ پاسخ

اره میشه

میگن اگه از ۶ ماهگی غذا بخورن بچه بد غذا میشه من از ۵ ماه میخام شروع کنم البته از دکترش م میپرسم

نه ۶ ماهگی عزیزم.

اره من میدم

ولی بنظرمن نده.بخدا تا زمانی که فقط شیر میخورن هیچیشون نمیشه ولی به محض اینکه غذا شرع میکنی حساسیتهای غذایی شروع میشه.این تجربه ی من از بچه ی اولمه.

ارہ گلم بدہ اینایے کہ شش ماہ تموم میشہ بعد میدن جفا میکنن در حق بچہ ھاشون

نه عزیزم وایسا پایان ۶ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو ۱ سالگی