خوبین خانوما چرا بچمو خیلی پایین حس میکنم ..

#بارداری #بارداری

۲ پاسخ

منم خیلی پایینه همش استرس میگیرم ولی میگن طبیعیه

لابد سفالیک سرش پایینه

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری