۶ پاسخ

هر دو تا دستش زخم داره که

آره کاشت تمیزه
ولی ژست بهتر میگرفتی نمونه کارتو بهتر ب نمایش میزاشتی

ببین باید فیلم بگیری و ازآهنگ کلیپایی که بیشترویومیخوره استفاده کنی، خواهرم برای سالنش میگرفت خیلی قشنگ بودن، بعد دستتونو روی خز بذارین با تزیینای گردنبند مروارید و اینا خیلی باحالن

کارت عالیه اولین کسی هستی میبینم انقدتمیززده

بله قشنگه😍
اینم کار خودتون بوده؟

یا این
من دستشو زخم نکردم 🫠

تصویر

سوال های مرتبط