۵ پاسخ

از شانس من بچم تا ۲۹ هفته بریچ بود
یهو سفالیک شد الانم دکتر میگه دیگه نمیچرخه
موندم چجوری سز بشم😐

در تعادل بودم هم جنب و جوش داشتم هم استراحت
فقط باهاش حرف میزدم میگفتم افرین دختر گلم اگ مامانو دوس داری نچرخ
🤣

بچه منم بریچ بود تا اخر نچرخید

من اینجوری ولی تازه یهو کامل بالا شکمم اومد زیر شکمم سبک شد نمیدونم چرخید یافقط بالا اومد

سلام ازمنم بریچ اون بچه هام طبیعی بودن دوست داشتم اینم طبیعی باشه ولی نمیچرخه بنظرت چکارکنیم بلکی بچرخه خیلی نگرانم دلم نمیخوادسزارین کنم

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری