۱۴ پاسخ

با چای زنجبیل قاطی کن بخور من هر وقت اینجوری میشم اینو میخورم

سلام عزیرم بچتون بهتر شود سونوت کحا میرفتین

آب زیادبخور

منم دقیقا دیروز اینجوری شدم یه نصف هندونه رو خوردم تنهایی خخخ پشت سر هم رفتم جیشم گرفت دیگه درست شد این برای کم‌آبی بدنه هندونه بخور چایی بخور و زیاد آب بخور اوکی میشی

تا میتونی فقط مایعات بخور قرص ضد سوزش و تکرر

شاید عفونت ادراری گرفتی چون درد هم داری اگه در حال ادرار کردن درد شدید داری عفونت ادراریه تو جوش شیرین یا بتادین امشب تو حموم بشین

احتمالا عفونت ادراری داری فنازوپریدین سوزش و خوب میکنه سفکسیم هم برا عفونت خوبه اب زیاد بخور تند تند دستشویی بری

فنازومکس عالیه سریع سوزش رو برطرف می‌کنه
حدود ۲ لیتر آب بخور همین قرص هم بخور
رنگ ادرارت خیلی نارنجی میشه نترس از اثرات قرص هست

برو فنازومکس از داروخونه بگیر آب رو آتیش تا بری دکتر

پماد واژینال ،یا چای و نبات خیلی خوبه

میتونی ژل بهداشتی بانوان استفاده کنی
یا عنبر نسا دود بدی اگر عفونت داشتی فعلا تا بعد اذیت نشی

تا ميتونى آب بخور
خودتو با آب نمك و كمى سركه بشور

شیرینی نخور

گرمی نخور طالبی اینا گرمه

سوال های مرتبط