۷ پاسخ

عادیه بابا ....سخت نگیرید ‌.....فقط بگذرونید کم کم درست میشه

با خودم میگم چرا محیط دور و ورم مثل قبل نیست برام چرا همه چی انگار برام مصنوعی هستش نکنه دیه خوب نشم

منم احساس میکنم افسرده شدم اصلا حوصله ندارم دلم همش شور میزنه وقتای که بچهام همسرم خونه نیستن دلم براشون تنگ میشه همش میخام کنارم باشن میخام زودتر این روزا بگذره 😭

وای منم اینجورم وقتی ام میگم میگن بسه دیگه دو ماه گذشته خودتو لوس نکن 🥲

منم همینم از هیچی هم لذت نمیبرم

وایی ابجیم بارداره چند وقت پیش می‌گفت حس میکنم وسط این دنیا و اون دنیام انگار خوابم فک کنم ابجیمم افسردگی گرفته

افسردگی:سلام بهونه قشنگ من😂💔👌
منم همینطوریم🥺

سوال های مرتبط