مامانای که نینی زیر ۶, ماه دارید به بچه آب میدید؟

۱۷ پاسخ

هنوز ندادم دکتر کفت به هیچ وجه نده برا کلیه هاشون بده. در شرایط خاص میگیم بهشون آب بدید مثلا یبوست شدید کم آبی بدن و اینا

ب نظر من ک بذار بعد ۶ماهگی اون موقع دیگه با خیال راحت میدی

اره بعضی وقتا که بیقراره
نه شیر میخواد نه با بغل اروم میشه نه میتونه بخوابه دگ میدونم تشنه است بهش آب میدم

من ۵ ماه و نیمگی چون اسهال داشت دو قاشق چای خوری اب جوشیده دادم وقتی به دکترش گفتم دعوام کرد گفت حس کردی تشنشه یا کم ابه شیر بیشتر بده بهش

من نمیدادم ولی اینقد گفتن هوا گرمه بچه تشنه اش میشه رفت رو مخم ۲۰ سی سی دو روز دادم

آب جوشیده سرد شده

دکتر به من گفت دو قاشق غذا خوری بعد غذا بده

بعضیا من خوندم با قاشق میدن یا با قطره چکان

من آب میدم
غذای کمکی هم شروع نکردم هنوز
هوا‌گرم بچه تشنش میشه لبش خشک میشه .... یک سی سی میدم در طول روز دوبار

اره میدم یکی دو قاشق چای خوری میدمش

نه اگرم میخوای بدی ی کوچولو اونم آب جوشیده ی سرد شده فقط

اره دکتر گفت از دوماهگی بده

اره بهش اب جوشیده با نبات میدم

بله عزیزم هوا گرمه من روزی دوبار بهش میدم

واي نه به هيچ عنوان

اره میدم

نهههه

سوال های مرتبط

مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی
مامان ماه‍🌙لین مامان ماه‍🌙لین ۶ ماهگی