۹ پاسخ

هنوووز خیلی زوده برات

منم همینطور 😮‍💨

من سر بارداری اولی شکممو بغل میکردم 😂😂😂الان خیلی بی تفاوتم

ایشالا ب موقع سر تاریخ خودش ک همه چیزش تکمیله بیاد

بچه اولته حتمن کلی ذوق داری عزیزم
انشالله ب زودی میگیریش بغلت دلت واسه لگدای ک قراره تو شکمت بهت بزنه تنگ میشه

تو این هفته نمیدونم چرا اینجوری میشه من الان که هفته ۲۴ شدم خیلی آرومتر شدم

منم سر پسرم ثانیه شماری میکردم شب بشه ساعت دوازده یه روز جلوتر برم و از روزاهای باقی مونده برای زایمانم کم بشه
خیلییییی انتظار کشیدم خیلی زیادداااا
اصلا نمیتونستم صبر کنم
سر اینم همونطوریم ولی چون سرم با پسرم گرمه تقریبا نصف اونموقع دارم انتظار میکشم تازه دیشب خوابشو دیدم دلم میخواد زودتر ببنیمش🫠

اوووف هنوز نصفم نشده هفته ها

وای تو از من بدتری😂

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🩵 مامان سامیار👶🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آقا نیکزاد🩵🧸 مامان آقا نیکزاد🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد