من خداروشکر اصلا ورم ندارم .فقط شکمم انگار توپ به خودم وصل کردم حتی صورتم ورم نکرده.
فشار نداری عزیزم ؟؟؟ نمک کم بخور گلم . آزمایش دفع پروتئین دادی اونم خوب بوده ؟؟؟
من که هنوز ورم نکردم خداروشکر
منم یکم ورم داشتم و پرمم نمیخابید،ازمایش دادم ی کوچولو دفع پروتئین داشتم
ب دکترت بگو برات بنویسه ازمایش دفع پروتئین رو
منم خیلی ورم دارم
منم داره یکم ورم میکنه
وحشتناک ورم دارم😐
اره دیگه الان طبیعی نباشه پس کی😄 بسلامتی دو سه هفته دیگه باید بدنیا بیاری
دقیقا
پاهای منم ورم کرده
دستامم ورم کرده ولی اون قدر مشخص نیست ولی پاهام واقا معلومه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.