مامانا پاهام ی کم ورم کرده طبیعی هست؟

۴ پاسخ

اره عادی واسه منم ورم کرده ازمایشم دادم گفتن همه چیز اوکی ‌ولی مراقب باش اگ ورمت زیاد شد سریع برو دکترسعی کن برنج و ماکارانی و سیب زمینی کمتر بخوری که باعث ورم میشن

من امروز به دکترم گفتم گفت چیزی نیست فقط اگه دست یا صورت ورم کنه خطرناکه

من خیلی ورم کرده بودم ولی مشکلی نداشتم بعد از زایمانم درست شدم البته من ن شکم داشته ن ورم هفته ۳۵ی دفعه هم شکم در آوردم هم ب شدت ورم وحشتناکی داشتم

ماه های آخر ورم میاری اگر ورمت زیاد باید آزمایش مسمومیت بدی

سوال های مرتبط

مامان رستاالوچه ای مامان رستاالوچه ای ۱۱ ماهگی
مامان رایان مامان رایان روزهای ابتدایی تولد