هم بی حسی نخاعی شدم دکتر صبر نکرد قشنگ سر بشم کارشو شروع کرد بعد وسط عمل دردم گرفت جیغ کشیدم یخورده بیهوشی زده
الان هم عوارض بی حسی نخاعی رو دارم تحمل میکنم هم درد جای عملو نه میتونم بخندم نه سرفه نه عطسه باید جلوشونو بگیرم اسیرم اسیر
🫤واژنم به شدت سنگینه لگنم تیر میکشه وای کمرم خا نصف شه
وقتی باردار بودنم نه
ولی الان افتضاحه حالم اصلا حالم خوب نیست
من که امونم بریده دردش
پهلو به پهلو شدن لنگم درد میگیره🙄🤦🏻♀️
من ک لگن م جرررر صدا میده زیر شکمم تیر میکشه
اره
استخان واژنم درد میکنه 😖
بلند شو بشین بعد بچرخ چند شب پاشی دیگه عادت میکنی
من استخون زیر نافم یکمی درد میگیره ولی وقتی میخوابم دیگ دردشو حس نمیکنم صبح ک از خواب بیدار میشم انگار ن انگار ک درد میکرد شبش
اوووووووف اره
اره عزیزم🥲
من ک دیگ جای سالم نمونده برام همه جام درد میکنه پهلوهام ک دیگ فک کنم همراه لگنم سوراخ شدن خواهر
رگ پاهامم میکشه کشاله رانم اصلا ی وضعیه خلاصه
بله گلم
همین الان از دردش گریه ام گرفت
من هرزگاهی لگنم میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.