مایع استریل میریزم تو اب جوش میزارم نیم ساعتی
بعد با ریکا میشورم
با مایع استریل و ابجوش قاطی میکنم بعد پستونک و شیشه شیرش میندازم توش ۲۰ دیقه یا نیم ساعت میمونه بعدمیشورم
با شیشه شوی سیلیکونی و مایع ظرف
من با مایع ظرفشویی میشورم، هر دوروزم چند دقیقه میزارم تو آبجوش، نمیدونستم مثل اینکه مایع مخصوص داره
مایع شست و شوی یونی و مانا دارم
با شیشه شوی سیلیکونی
البته بنظرم شیشه شور ابریا بهتره از این سیلیکونیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.