۵ پاسخ

مایع استریل میریزم تو اب جوش میزارم نیم ساعتی
بعد با ریکا میشورم

با مایع استریل و ابجوش قاطی میکنم بعد پستونک و شیشه شیرش میندازم توش ۲۰ دیقه یا نیم ساعت میمونه بعدمیشورم

با شیشه شوی سیلیکونی و مایع ظرف

من با مایع ظرفشویی میشورم، هر دوروزم چند دقیقه میزارم تو آبجوش، نمیدونستم مثل اینکه مایع مخصوص داره

مایع شست و شوی یونی و مانا دارم
با شیشه شوی سیلیکونی
البته بنظرم شیشه شور ابریا بهتره از این سیلیکونیا

سوال های مرتبط

مامان ترمه مامان ترمه ۱۶ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی