۲۴ پاسخ

شاید از برقی میترسه دستی امتحان کن

وقتایی که خوابه با ته سنجاق ریزا در بیاد انقد راحت و سریع در میاد که نگو
منم پوآر گرفتم اون فقط برا وقتایی که مماخش ابکیه و شله خوبه

ببر حموم تو حموم هی بینیشو بگیر مثل ادم بزرگا درمیاد همش

دقیقا مثل پناه من. دکترش میگه پوار نکن اینکار مثل تجاوزه😅😅😅 گفت واسش اسپری رینوسالتین یا اوچیکیدز بزن، دم بینیشم یکم وازلین بمال خودش عطسه کنه. ولی خدایی باید پوار کرد. ما گریه هاشو تحمل میکنیم

من پوار گرفتم برای کشو اتاقش😂واقعا یک بار هم موفق نشدم با اون تمیز کنم
خیلی سنتی با دستمال کاغذی پیش میریم
نورا اولش مقاومت میکنه قشنگ میجنگه اخرش دیگه میزنه توو فاز گریه🥴

ببرش حموم آب گرم بریز سرش با دست تند تند دماغشو بگیر

از این گوش پاک کنای مخصوص بچه بگیر با اون راحت درمیاد

بذار بخوابه تو خواب با گوش پاک کن تمیز کن اذیتش نکن

اول اسپری بینی بگیر که سریع یه پیس میزنی تمام
دوم با ته سنجاق قفلی سایز معمولی آروم حتی تو خواب هم‌ میشه خالی کرد دماغشو

فقط قطره رو بزن دیگه هیچی نمیخواد
خودش در میاد
من ک برا پسرم همیشه این کارو میکنم

دختر من هم همینجوره به هییییچ وجه نمیذاره پوار سمت بینیش ببرم من دیگه اسپری بینی استفاده میکنم یه ثانیه حواسش نیست سریع اسپری رو میزنم 😂و خالی کردن بینی رو وقتی حموم میبرم یا صورتش رو میشورم انجام میدم زیاد بینیش پر نمیشه

پسر منم همینه میبرم حموم یکم ک زیر دوش میمونه همه میان پایین بعد با گوش پاک کن تمیز میکنم

پسر من هیچ جور نمیزاره میبرم حموم در میاد

منم دقیقا دخترم همینجوره دکتر گفت قبل خاب حمام گرم و طولانی ببرم مث بخور میمونه براش راه تنفسش باز میشه شماهم امتحان کن

دختر منم اوایل که بچه بود مرتب میگفتم اجازه، اجازه، اجازه بعد از پوار استفاده می‌کردم.
الان بعصی وقتها اجازه میدی بعصی وقتها نه!!
و هفته پیش که حساسیت و آبریزش بینی داشت من به این نتیجه رسیدم بهترین چیز آب و دست خودمه!!!! هم میخنده و خوشش میاد هم کامل تخلیه میشه

برا من اصلا نمیزاره حتی قطره بریزم ...دکتر برا رفلاکس داده ولی اصلا استفاده نمیشه

با گوش پاک کن دربیار راحتتره بخدا قطره هم بریز توی اونایی که حالت اسپری داره

مال من هی دستاشو میاره جلو دستمو میگیره نمیذاره باید محکم دستاشو بگیرم کلی هم گریه میکنه

من دستمال کاغذی لول میکنم بارییک بعد دماغش تمیز می کنم راحت ...دختر منم نمی زاشت تمیزش کنم ولی با دستمال راحت تر شد😇

پسرمنم همینه😶

درازش کن تو بغلت مثلا میخوای شیر بدی خب.‌‌‌‌موقع ک سینه ات میزاری از اینور با پنبه گوش آروم یکی یکی سوراخابینی رو تمیز کن..‌من همیشه اینکار میکنم کار نداره

محلش نده شما کارتو بکن سریع بعد سرگرمش کن ساکت بشه

دریام اوایل آروووووم می‌خوابید ما این مراحل و طی میکردیم. یه مدته مقاومت می‌کنه و با دستش پس میزنه. حالا الان می‌دیم دست خودش اول اون برای ما مثلا انجام میده بعد ما برای اون😅
وقتی میاره سمت بینیت باید ادا در بیاری و فین و فون کنی. یعنی بازی کن باهاش دیگه

چرا براش قطره بینی کلدانیز پلاس استفاده نمیکنی؟؟؟؟
بدون عوارض هست و درمان کننده سرماخوردگی و جلوگیری از ویروس میکنه نمیذاره بچه سرما بخوره
گرونه ولی بخدا معجزه میکنه

سوال های مرتبط