چقدر شیر دادن ب بچه سخته چرا زخم سینم خوب نمیشه خیلی عذاب میکشم

۸ پاسخ

مرتب با شیر خودم را بزار نوک سینه بزار خشک بشه خوب میشه

پماد هیدرودرم بگیر بزن تند تند مال منم زخم شده بود خون میومد دوسه بار زدم‌خیلی بهترم

کرم شقاق سینه بزن

رابط سینه بگیر عزیزم یکم صبوزی کن خوب میشه

متاسفانه روزای اول سخته ولی بعد خوب میشه. از شیر خودت بمال رو سینت

سینه تو بد میدی دهنش..حتما..

درسته با شیر خودت ماساژ بده

زجراوره ولی خوب میشی🥲من روزای اول خیلی داغون بودم مجبور شدم بهش شیرخشک بدم الان بزور سینمو میگیره ولی رفتم پیش دکترم همون موقع یه قطره بهم داد و پماد شقاش هیدرودرم همینا به دادم رسید ولی بازم باهمون زخما بهش شیر دادم تا خوب شد

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی