خانوما سینم با دوبار شیر دادن زخم شده

۴ پاسخ

عزیزم فقط نوک سینه رو نزار بچه بگیره از سمت پایین سینه کامل هاله قهوه ای رنگ‌ بزار تو دهنش تا نوک سینت زخم نشه

ب من گفتن پماد آد بزن نیاز هم نیس بشوری چون آد میخورن

کره بزن بعد روش نایلون باز خیلی نرم می‌کنه

شیر خودتو بزن سرش بعد نایلون بذار روش

سوال های مرتبط

مامان آنیل ودُرسا مامان آنیل ودُرسا ۱ ماهگی
مامان آرنیک 💙🧒 مامان آرنیک 💙🧒 روزهای ابتدایی تولد