اووووووف منم همین طورم
حس میکنم ی وزنه صد کیلویی بهم وصله
در صورتی ک وزنی اضافه نکردم فقط شکم در اوردم😫
هنو کجاش دیدی بری تو ماه هشت دگه بدتر
اره منم همینم
آره من تو ماه ۶ یهو احساس سنگینی کردم و بعدشم زایمان زود رس .. نمیخام بترسونمت مشکل من باز شدن دهانه رحم بود فقط میخام بیشتر مراقبت کنی کمتر کار کن استراحتتو بیشتر کن بیشتر از یه کیلو بلند نکن پله بالا پایین نرو
اره پایین شکمم سنگینی میکنه
برا من از الان سنگین و رگا زیر شکمم مدام میگیره با راه رفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.