خانوما راسته میگن نی نی تا یک ماه نه کولیک داره نه رفلاکس؟؟؟😖😓

۱۲ پاسخ

پسر من از پنج روزگی شروع شد

ارره عزیزم

پسر من از ده روزگي

نه دروغ

دختر من حدود ۲۰ ب بعد شروع شد

ن کی گفته من پسر اولم ده روزگی کولیکش شروع شد

پسر منکه از دو هفته شروع شد

اره عزیزم

تا ۲۰ روز.

اره بعد دو هفته میگن سلام بهونه ی قشنگ من برای اذیت کردن نی نی من کولیک یا رفلاکسم همون یار همیشگییی☺️😂

آره دو هفته بعد میکیرن

از ۱۵روز به بعد میگیرن

سوال های مرتبط