۳ پاسخ

از ۶ ماهگی شروع کردی بش دادی؟

بچه منم همینه دکتر میگه تا یک سالگی اصلا مهم نیست

بچه منم همینع دهنشو قفل میکنه☹️😔

سوال های مرتبط