دخترم یهو خیلییییی تب کرده چیکار کنم ؟؟؟😭

۷ پاسخ

ببراورژانش ویروسه منم بچم ازتب تشتج کرد

منم دخترم تب کرد پنج روز بعد از زدن واکسن تب کرد و من نمیدونم برا دندونه برا واکسنه برا ویروس هست
دکتر هم نیست بردم پزشک عمومی گقت نیومد پایین با قطرع دو ساعت بعدش شیاف بزار همین

چرا همه تو این سن تب کردن پسر منم دیشب تا حالا تب شدید کرده نمیدونم چرا الانم بالا اورد

پسر منم دیروز تا حالا تب داره متاسفانه یه ذره دارو هم نمیخوره برا شیاف گذاشتنم همراهی نمیکنه فقط پاشویش میکنم دست ب دست شیر میدم هرچند همونم بالا میاره میگن ویروسی هست مریضیه😭بچم هلاک شد خدا 🥺🥲

همیشه شربت پروفن و شباف تو خونه داشته باش
من پسرم دو روز تب داره هرکار میکنم دو ساعت بیشتر قطع نمیشه باز سریع می‌ره بالا😭😭😭😭

پسر منم الان دیدم تب کرده اول آرامش خودتو حفظ کن قطره پاراکید دو برابر وزنش بده نیم ساعت صبر کن اگه نیومد پایین پاشویه کن ، پیاز حلقه کن بزار کف پاش ، اگه بازم نیومد پایین شیاف بزار براش

اگر با استامینوفن تبش قطع نمیشه
ببر بیمارستان سریع

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی