شیر سینه اولش آبکی طوره، که رفع تشنگی کنه، بعدش چرب تر میاد که رفع گرسنگی کنه.
دکتر به من گفت وقتی یه سینه داری میدی بچه دیگه نرو اون سینه هم بده چون اولش ابه بعد شیر میاد کامل یه سینه رو بده سری بعد اون یکی
پس من که فقط یه سینم شیر داره بچم یا گرسنه میمونه یا تشنه؟😅
نه عزیزم اول هر سینه آب بعدش چرب تر میشه که ماهیت غذایی داره برای بچه.
ذرت میگن شیرو چرپ میکنه
شیر آبکی یعنی شیرت چرب نیست
نه اینجوری نیس، معمولا میگن هربار شیردهی از یه سینه انجام بشه چون بچه اولش ک میخوره آبه بعد شیر
هر دو شیر دیگ😐😐
فکرکردی میگن غذا یعنی جامده😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.