سلام کیا بچه شیر ب شیر دارن؟اوضاع چطوره؟دست تنها؟

۱۲ پاسخ

منم بچم 18ماهش میشه اون یکی دنیا میاد
واقعا نمیدونم منم هنوز گیجم

واهیییی لعنتی تو ام بارداری ک😂😂😂همه اونایی که با من باردار بودن باز باردارن
مبارکت باشه بسلامتی بگذره برات

نبودی

بچه های من شیر به شیر بودن بینشون دوسال ویک ماه بود خیلی اذیت شدم از بچه ی بزرگم خیلی غافل شدم چون کوچیکه همیشه گریه میکرد و کولیک داشت واقعا دیگه حوصله برای بازی با بچه ی بزرگم نداشتم واقعا خیلی ظلم کردم در حقش و خیلی اذیت شدم
آلان ماشا الله ۱۶و 14سالشونه همیشه خدا با هم دعوا دارن،🤣

دوتا خواهرام داشتن خیلی سخت بود اما الان بزرگتر شدن خوب خوبه اگر ی جنس باشن ک کارت خیلی راحته

سلام خوبی یه مدت نبودی یا تاپیکات نمیدیدم
بارداری خوش میگذره

وای منم باردارم
وقتی بچم بدنیا بیاد بچم دو سال و یک ماهش میشه اما خیلی غصه میخورم
اما خب من مادرم و مادرشوهرم کمکم میکنن

نیستی خانوم خانوما 😍شاهان طلا چطوره

شمامه مبارک باشه😍😍😍😍😍😍😍😍

منم😭😭

بزرگه دو سال دو ماهش میشه تا کوچیکه به دنیا بیاد اره دس تنهام

ی گروه باردارا تو روبیکا داریم و اونایی ک دوست دارن حرف بزنن بیان خوشحال میشم
@hamta19978
ب ایدیم پیام بدین لینکو بفرستم💫🤍

سوال های مرتبط

مامان shin مامان shin هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لیا و نخود مامان لیا و نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هامی مامان هامی ۳ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یاسین ویاسمن💜 مامان یاسین ویاسمن💜 هفته بیست‌ونهم بارداری