دردش شاید ۱۰ برابره درد پریودیه
واسه من درد زیادش نیم ساعت بود
ولی این که چقد دردت طول میکشه و میتونی زایمان کنی یا نه رو دکترت آخرای بارداری از معاینه متوجه میشه
آخرین مرحله اش گویا خیلی وحشتناکه می گن
فکر کن تمام استخونات میخواد خورد شه من اینجور بودم ولی بازم انتخابم طبیعی
ببین عزیزم اگه بتونی کلاس های آمادگی زایمان بری ی سری ورزش ها بهت یاد میدن تکنیک تنفس و زور زدن بهت یاد میدن خیلی راحت تر زایمان میکنی
اینجا بپرسی همه میخوان بترسونن بگم وای نه پاره میشی وای نه درد داره
خیلی زیاده قابل گفتن نیست
اصلا هرکی گفت درد پریوده باور نکن سه مرحله درده درد اولیه مثل پریوده هی میگیره ول میکنه ولی شدیدتر درد دومی هی میگیره ول نمیکنع درد سومی هم زوره ک باید بزنی پاره میشی
پریودی خیلیی زیادتر
منم میخوامتش😂
من یه سقط ۸ هفته داشتم قبلا. دردش در حد ۵ برابر پریودی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.