۱۸ هفته کامل بشه خوبه برم آنومالی ؟ البته بینم دکترم چه تاریخی میگه

۵ پاسخ

اره تا 20هفته وقت داری

سونو آنومالی واژیناله ؟

اره من خودم دوست داشتم ۱۸ هفته و ۵ روز برم
ولی دکترم یکی دو روز زودتر برام نوشت نوبت رو چون واژینال باید برم مجبورم برم پیش اون

اره خوبه

18و 3روز برو خوبه

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فرشته کوچولو💓 مامان فرشته کوچولو💓 ۹ ماهگی