وای واییی این که مثبته خورنیزی منم که داشتم برو ازمایش سریع برو دکتر چقد دختر ریلکسی تو اخه
من فردا میرم سونو انشالله دوتامون با خبر خوب میایم
برو بیمارستان . استراحت مطلق و شیاف بهت میده .پله ام نباید پایین و بالا بری . رابطه ام ممنوع
من نه کمر دارم هیچی خود ب خود دیروز خونریزی شدم
نه میخام فردا برم آزمایش بدم
خونریزی تو این وضعیت اصلا خوب نیست پس هرکاری میتونی بکن یه دکتر حتی عمومی هم که هست بیمارستانی جایی برو ،بهتر از نشستن تو خونست
علایم اینا داری ؟؟
منم هفته پنجم هستم از دیروز خونریزی دارم زیاد نیست ولی
فک میکنم بچت پسره چون اونایی ک بارداری پسر دارن کمی لکه بینی دارن
نخیر باید بری دکتر!!!
خونریزی هماتوم هست،استراحت کن،وشیاف پروژسترون ۴۰۰بزن
حتما صبح ی بتا بده بعدش مشخص میشه
شانس منه دیگه خوردم به تعطیلی
عزیزم هفته چندمی؟ منم هفته پنجمم افتادم لک بینی
عزیزم اگ خونریزیت زیاده که طبیعی نیس به هیچ عنوان
برو دکتر
اگ نمیتونی بری تا فردا
شیاف پروژسترون بزار
عزیزم برو بیمارستان بهت شیاف بدن
یا فردا برو دکتر بهت دارو و شیاف بده اصلا خونریزی خوب نیست
استراحت کن فقط
خودتون از داروخانه شیاف پرژسترون ۴۰۰بگیر گیر نمیاد بگو باردارم چند تا دونه بهت میده بزن و استراحت کن تا بری دکتر شاید هم بارداری هم هماتوم داری
منم تستم مثبت بود ، ۱۰روز لک بینی شدید داشتم حتی یه تایم کوتاه هم خونریزی خفیف، با آمپول و شیاف قطع شد
خونریزیت زیاده ؟؟؟؟
مبارکه عزیرم .ولی خونریزی خوب نیست حتما برو دکتر
بیبی چکت که خیلی واضحه. برو سونو بده یا بتا
نه برو دکتر
مثبت ک
انشاللله که بارداری سالم داشته باشی عزیزدلم🤍
عشقم شماباید بری دکتر شیاف بده بهت هیچ طبیعی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.