۸ پاسخ

من از جاریم خیلی ناراحتم 😐
بعد همسرم میگه بریم خونه داداشم عید دیدنی

من شوهرم از دیروز خونه نیس دلم‌براش تنگ شده

دلم براخانوادم تنگ شده خیلی زیاددوس دارم برم ببینمشون اماشرایطش فراهم نمیشه

منم از همسرم خیلی دلخورم خیلی هعی چی بگیم

من حوصلم سررفته🫤

منم هفته ای ۳روز خونه مامانم هستم

تکلیفم مشخص نیست انقد درد دارم حد نداره نمیدونم باردارم نیستم همه علائم دارم اما همش میترسم از ازمایش دادن میترسم بخوره تو ذوقم نمدونم دیگه باید چکار کنم

من از سادگي خودم دلخورم🥺

سوال های مرتبط