۷ پاسخ

مبارکه
ناخوش نبو مبینا😫نگریاا

مبارکی ب انشالله زاوایتی ببینی❤
لکن چیه سنت تان کرد

مبارکی به له لای چه ختنه ت کرد

دکتر به من گفت تا 20 روز هم طبیعیه

از من روز ۵ هنوز سفت بود و روزی دوسه بار میزاشتم آب ولرم حتی شده تا نیم ساعت بعد سه روز افتاد😮‍💨😮‍💨

هچ ن اورو و سبی فری ددا
لایکیشی ل نبوتوه؟

طبیعیه تا ۱۴ روز .من دور حلقه رو هم یه ذره چرب میکردم با پماد چشمی ۵ روزه افتاد

سوال های مرتبط