مبارکه
ناخوش نبو مبینا😫نگریاا
مبارکی ب انشالله زاوایتی ببینی❤
لکن چیه سنت تان کرد
مبارکی به له لای چه ختنه ت کرد
دکتر به من گفت تا 20 روز هم طبیعیه
از من روز ۵ هنوز سفت بود و روزی دوسه بار میزاشتم آب ولرم حتی شده تا نیم ساعت بعد سه روز افتاد😮💨😮💨
هچ ن اورو و سبی فری ددا
لایکیشی ل نبوتوه؟
طبیعیه تا ۱۴ روز .من دور حلقه رو هم یه ذره چرب میکردم با پماد چشمی ۵ روزه افتاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.