۴ پاسخ

دختر منم‌اینجوری شده برا اینکه کاریو انجام‌بده باید برعکسشو بگیم یعنی باید بگیم غذا نخور تا بخوره در این حد لجباز شده واقعا کنار اومدن یاهاش خیلی سخته

رایان اینقدر آروم شده دستمو میگیره ول نمیکنه
حالا من ناشکرم
میگم چرااینقدر آرومه بچم

عزیزم همشون همینن هر کدوم به طریقی رو اعصابن پسر من تا ساعت ۱۱ و نیم خوابیده بلند شده صبحانه خورده الان همش گریه میکنه که تو باید کنار من دراز بکشی من خوابم میاد الکی میگه خوابش نمییاد فقط بهونه میگیره انگار من بیکارم بشینم پیش اون ظهر هم به جای غذا می خوان منو بخورن باور کن تا یه ظرفی می شورم یا جارویی میکنن اعصابم رو خورد میکنه فقط باید از خدا صبر بخوایم

فکر می کنم اقتضای سنشونه

سوال های مرتبط

مامان dlin✨️ مامان dlin✨️ ۲ سالگی
قبلا ک کوچیکتر بپد اصلا سمت باباش نمیزفت همش چسبیده بود به من ولی از ۲ سالگی به بعد خیلی به باباس وابسته شده مثلا اگه یجایی من و باباش باشیم اصلا پیش من نمیاد همش کنار باباشه وقتی هم که سرکاره خیلی بهونه میگیره گریه میکنه، شما چجوری برخورد میکنید اینطور مواقع من واقعا مغزم دیگه نمیکشه یکسره پشت در میشینه گریه گریه گریه



بارداری زایمان بچه فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک