۴ پاسخ

به دوسالگی خوش آمدی🥴🥴🥴🥴

وای نگو که دارم چل میشم

امروز آسنا با کلیدای شوهرم داشت رو دیوار میکشید شوهرم ازش گرفته گذاشته رو اپن اومده برداشته انداخته زیر مبل
بعد ما سه ساعت دنبال کلیدا بودیم اخر از خودش پرسیدم کناست گفت انداختم زیر مبل رفتم دیدم از زاویه دید من مشخص نبود دوباره دو ساعت گشتیم و پیدا نکردیم تا وقتی من اسب شدم دیدم عه افتاده زیر مبل کنار پرده و بعد ۵ ساعت گشتن پیدا شد.

بحران و آتشفشان دوسالگیه همه بچه ها اینجوری شدن تقریبا طبیعیه کاری نمی‌تونیم کنیم جز مدارا😮‍💨

سوال های مرتبط