۹ پاسخ

پسر من دیشب گوشی بش ندادم محکم به سرش میزد منو شوهرم هنگ کردیم
دوروزه فقط گوشی و تلویزیون میخواد خون گریه میکنه

دخترمن همینه بحران دوسالگی مغزشون هنوزکامل نشده

من دوتا دارم دوتا بچه ی دوساله با همین شرایط😰😰شبا سرگیجه میشم از دستشون 😵‍💫😵‍💫

همشون همینن تازه برای من ک دوتا هستن کوچیکه ب بزرگه زور میگه اصلا ی وضعی درگیر میشن 😭

دقیقا دختر من

پسر منم همینطوره همسرم میگه داره لوس میشه

كاملا طبيعيه و جهش رشدي دو سالگيه و اصولا تا ٤ سالگي ادامه داره واسه يكي با شدت كمتر يكي بيشتر

پسرمن دقیقا همینه تازه عصبی میشه چیزی هم تودستش باشه فوراپرت میکنه

همه بچه های تو این سن همینن متاسفانه

سوال های مرتبط