من روزی یه شات میخورم اگه نخورم سردرد میگیرم دکتر گفت ۱شات اشکال نداره
دکتر گفت ۱۲ هفته اول خیلی مهمه.بعدشم مهمه ولی نه به اون اندازه.برای رفع هوس ایرادی نداره.
حالا تو نه ماه دوبار خوردن مشکلی نداره منم سه باری خوردم
من اسپرسو نخوردم ولی از این نسکافه های آماده یک در ۲ بدون قند میشه خورد
من هفته ای ی بار قهوه با شیر میخوردم ولی اصلا چایی خور نبودم
والا من نا الان گاهی خوردم ی شات ولی با شیر ترکیب کردم خوردم
مثلا خفته ای سه چهار بار
وقتیم میخورم اون روز باز یدونه چای میخورم
نه عزیزم مشکلی نداره سخت نگیر
من نسکافه ۲×۱میخورم خوبه سره حال میکنه ادموقندم نداره کافیئنشم پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.