۵ پاسخ

دعا کن ان شاء الله هر کسی بچه میخواد خدا نصیبش کنه
ان شاء الله که زایمان راحتی داشته باشی گلم

من نام درد می‌کنه وقتی دست میزنم

بزار دردات بیشتر شن
دیدم مامانا میگفتن هر ۲ دیقه ک شد بعد برو
تازه همونم وقتی میرفتن میگفتن ۲ سانت بازی😬😬

اره. عزیزم. وایس دردات. شروع شه. که بیمارستان. اذیتت نکنن فقط شوهرت. اماده باشه. دردسرس که زودی بری

نافت درد ممیکنه؟

سوال های مرتبط