۵ پاسخ

من گرفتم مدل خوبی بگیر که استاندارد باشه به کتف و کمر فشار نیاره

من سر بارداری اولم گرفته بودم خیلی خوب بود مورد استفاده بود رنگ اسپورتم گرفته بودم ک بعدا هم بشه استفاده کرد

منم دستم درد میکرد ب طرزی ک داشت کنده میشد ولی بچمو بغلم میکردم تجربه آغوشی ندارم ولی خب بنظرم چیز جالبه سر دومی باید بگیرم

من خریدم ولی هنوز نینیم به دنیا نیومده که استفاده کنم ولی خیلی از اطرافیانم داشتن و راضی بودن میگفتن خیلی به درد میخوره مخصوصا روزایی که میخای تمیز کاری کنی کوچولوت همش میخاد بغلت باشه کاربردیه

من حتما میخرم آغوشی .البته من این مدل نمیگیرم اما کلا آغوشی حتما میخرم

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفس و🩵🩵 مامان نفس و🩵🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌ونهم بارداری