بچه نظرتون در مورد ساک حمل چیه ؟ به درد میخوره ؟

تصویر
۱۱ پاسخ

من یه مدلهایی از اینا تو ترب دیدم خوشگل تر بودن و بنظرم کوچیکتر هم بودن

میگم با بند بگیری وارونه نمیشه بچه😅 ؟؟

من دارم، فقط همسرم میتونه بلندش کنه
خودم اصلا نمیتونم تعادلش رو حفظ کنم

اینا ک زشته
کریر باکلاس تره

نه خوب نیست کریر بهتر

کریر بهتره بنظر من

من دوستم داشت خیلی راضی بود

من که خیلی خوشم اومده ازشون ولی تجربه استفادشو ندارم. ما هم احتمالا بجای کریر ازینا بگیریم. بنظر میاد سبک‌تر باشه

ن خیلی هم زشته.کریر بگیری بهتره

ن والا من اصلا بهش حس خوبی ندارم انگار خیلی سخت تره جابه جایی بچه
بزاریش تو آغوشی سوییسی خیلی راحت تره

من خواهرم ساک حمل داشت خیلی راضی بود

سوال های مرتبط

مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی
مامان ❤️نقل ونبات❤️ مامان ❤️نقل ونبات❤️ ۱۰ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩵الیار🩵 مامان 🩵الیار🩵 ۵ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد