منم اینجوری بودم دکترم گفت یا رعایت کن یا دکتر برو رژیم بده
خودم قند و چیزای شیرین کم کردم اومد پایین
هزینش چکاپ نوشته بود کامل ۲۵۰۰ دادم ازاد
چقد شد هزینش؟؟؟
نگران نباش عزیزم من همون هفته ۶ آزمایش دادم ۱۰۱ بود از همون اول دارم روزی یع یه متفورمین میخورم کنترله
تا ۸۴ هم اومد
سعی میکنم رعایت کنم
قند مصنوعی از اول هم حذف بود البته گاهی اوقات شیطونی میکنم یه ناخونک هایی میزنم
اصلا نگران نباش
به دکتر ت بگو
اصولا ارجاع میدن به دکتر دیابت
و اونا هم اگر قرص ندن انسولین میدن
قند مصنوعی و میوه های خیلی شیرین رو کلا حذف کن
منم قند ناشتام ۱۰۳ بود دکترم دارو نداد گفت مراعات کن
منم شیرینی جات زیاد نمیخورم فقط میوه های شیرین بعضی وقتها میخورم مثل هندونه و سیب و .... نمیدونم ضرر داره یا نه
مال من رو ۹۴بود ماما گفت بالاست رعایت کن
نه رومرزی
باید به دکترت نشون بدی
فک کنم بهت دارو بده گلم دکتر نترس کنترل میشه خودتم رعایت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.