۸ پاسخ

میای گروه

منم دیابت بارداری گرفتم البته از استرس بود. دکتر غدد رفتم بهم قرص متفورمین داد روزی یکی خوردم. بعد مشاور تغذیه هم گفت روزی 3 تا میوه میشه بخوری. مثلا هر 3 تا دونه خرما ی دونه میوه حساب میشه. پسته میتونی ده تا 15 تا بخوری، تخمه ی مشت، انجیر هر دوتا دونش ی وعده میوه حساب میشه، نون سنگگ بخور حتما، موز هم کم بخوری چون قندش بالاس. ایشالا ک ب سلامتی بگذره واست

تنها نیستی منم اینجوری هستم فکرکنم از اعصاب بیشتر تاثیر داره تا خوردن

نان فقط سنگک و جو
ماست پروبیوتیک
شیر روزی ۳ استکان کوچک
ماست و کدو میان وعده
آجیل میان وعده
تخم مرغ آب پز میان وعده
لوبیا و عدسی خیلی خوبه
ماکارونی و لازانیا و پنیر پیتزا و نان تست ممنوع
سالاد الویه و سالاد ماکارونی ممنوع
مایونز و کچاب ممنوع
غذاها فقط پختنی و آب پز
سیب زمینی خیلیییی میبره بالا


من تو بارداری اولم‌ داشت میرفت بالا همینجوری رعایت میکردم

چجوری فهمیدی دیابت بارداری داری؟! تو کدوم ازمایش و اینکع دستگاه تست قند خون داری؟

سلام خانما من این ماه اقدام داشتم ولی وقت اقدام از روغن بچه استفاده کردم الان یک روز تاخیرم امکان بارداری هست یان

خانوما اگه درگیر دیابت بارداری نیستین خداروشکر کنین و هر چی ک دلتون می‌خواد بخورین ازین دوران لذت ببرین که هیچ لذتی بالاتر از خوردن نیست😫

خیار که قند رو میاره پایین
حتما برنج و ماکارونی اینا زیاد میخوری

سوال های مرتبط