منفی میشه قشنگم برا من که اینجوری بود بزار ۵ روز قبل از موعودت با بیبی حساس
اره من ۳ روز لک بینی داشتم کم بود زیاد نبود بیبی چک ۳ تازدم زیر ۵ دیقه حاله انداخت دیگ رفتم ازمایش بتا دادم گفت ضعیفه بعد یک هفته بالا رفت الان شیاف میزارم
تا امروز لکه دارم
تاخیر ندارم از ۲۳ سیکلم اینجوری لکه قهوه صورتی دارم امروز ۲۵ سیکلم هست دوتا تست زدم یکی صبح زدم هاله معلوم میشد یکی بعد ظهر زدم یکم از او کم رنگ تر شد
نه حداقل ۴۸ ساعت بعدش
چندروزاز تاریخ پریودت گذشته و تاخیر داشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.