مامانا دمای بدن بچم 37هس خوبه؟

۲ پاسخ

میگن ۳۷و۳عشر تبه

بله ۳۷ و ۲ بع بعد تبه

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻нαмιи مامان 👶🏻нαмιи ۱۴ ماهگی
مامان عسل طلا مامان عسل طلا ۱۲ ماهگی
مامان نیلدا♥️ مامان نیلدا♥️ ۱ سالگی