۳ پاسخ

منم دارم مربی یوگا بهش گفتم میگه به خاطر همون بی حسی که موقع سزارین بهم زدن. یکم از قبل بهتره ولی بازم درد کمرم هست.

منم🙂
طبیعی زایمان کردی؟
من طبیعی بودم
ب شدتتت کمردرد
درحد اشک
ولی ب خاطر دخترم سرپام

منم همین طورم😩

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری