خب خداروشکر... نگران نباش چیزیش نمیشه عزیزم.
جنس سویق گرم هستش و خیلی خوبه برای کودک و نوزاد . از کم شروع کن بهش بده. البته بهتره اول از سویق بزنج شروع کنی و بعدش بهش این سویق کودک رو بدی. برای اینکه بعد از خوردن این سویق کلی حالش بد نشه بهش یه قطره چکون کامل روغن زیتون بده بخوره تا رو دلش چیزی نمونه
من برای فرنی ک الان دارم میدم از سویق برنج و آرد برنج دارم استفاده میکنم. خداروشکر هیچ مشکلی هم تو هضم غذا نداشته
چیه؟ سویق؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.