کسی از این سویق کودک استفاده کرده ؟؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

خب خداروشکر... نگران نباش چیزیش نمیشه عزیزم.

جنس سویق گرم هستش و خیلی خوبه برای کودک و نوزاد . از کم شروع کن بهش بده. البته بهتره اول از سویق بزنج شروع کنی و بعدش بهش این سویق کودک رو بدی. برای اینکه بعد از خوردن این سویق کلی حالش بد نشه بهش یه قطره چکون کامل روغن زیتون بده بخوره تا رو دلش چیزی نمونه

من برای فرنی ک الان دارم میدم از سویق برنج و آرد برنج دارم استفاده میکنم. خداروشکر هیچ مشکلی هم تو هضم غذا نداشته

چیه؟ سویق؟

سوال های مرتبط

مامان نبات 💕👧🏼 مامان نبات 💕👧🏼 ۷ ماهگی
مامان آقا معراج مامان آقا معراج ۵ ماهگی