۳ پاسخ

من براش تخته خریدم با ماژیک
چون خیلی نقاشی کشیدن روش رو دوست داره
اما واقعا بدون مناسبت خریدم همینجوری گذری تو جمعه بازار دیدیم خریدم براش
اخه الان نمیدونن روز دختر و اینا چیه

سالی دو بار چه خبره مگه

پیش ما جمعه بازار تعطیله فردا براش یه سکه ۲۰۰ سوتی میگیرم

سوال های مرتبط

مامان لیام امینی نیا مامان لیام امینی نیا ۲ سالگی