خانوم ها تو ۳۶ هفته میشه موهامو لایت کنم؟

۴ پاسخ

من سی وهفت به بعد رنگ کردم
ی رنگی بزن خودت اذیت نشی چندین ساعت رو صندلی
ادم معمولی کمرش میشکنه بخاطرررنگ دگ حامله هسی بدتر

خیر

بنظرم نکن

من از دکتر پرسیدم گفت میشه ولی خود آرایشگرم گفت نکن.بعضی بچه ها حساسیت میگیرند بعد چندین ساعت باید بشینی تا رنگ بگیره و...

سوال های مرتبط