نمیشه یکار کنیم بچه زودتر بدنیا بیاد ؟ برای طبیعی چون یکم عجله دارم

۸ پاسخ

تانخادتوهرکاری بکنی خبری نمیش

والا من همه کار کردم هنوز ک به دنیا نیومده😅

آره واقعا معاینه خیلی تاثیر داره

برو دکتر با دکتر مشورت کن معاینه تحریکی خیلی تاثیر داره

ضرر نداره دیگه؟

ورزش و دوش آب گرم.
برو معاینه تحریکی.

زیر دوش آب گرم اسکات بزن،پله نوردی

در حد یه هفته دیگه

سوال های مرتبط

مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان سوران و آیگین مامان سوران و آیگین روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی